Всъщност, кой стои зад протеста на шофьорите?

Новини

Из Мрежата

Заплати от 3 - 4 000 лева им били малки на шофьорите на София. А можеше преди, при управлението на ГЕРБ и Фандъкова, 20 години да си мълчат и да работят за стотинки и без съблекални и тоалетни. Сега са стоварили всички искания върху кмета на Терзиев, който дори не управлява транспорта. Той се управлява от ръководствата на дружествата, които се избраха от мнозинството на ГЕРБ в Общинския съвет.

Lubomir Alamanov: Софиянци трябвало да страдат

Няколко факта по транспортната стачка:

- транспортните работници работят за столичните транспортни дружества - "Столичен автотранспорт" и "Столичен електротранспорт";

- ръководствата на тези дружества наскоро бяха сменени от мнозинството в Столичния общински съвет - ГЕРБ+БСП+ИТН+Патриоти;

- бюджетът на Столична община се гласува и променя от мнозинството в Столичния общински съвет - ГЕРБ+БСП+ИТН+Патриоти;

- допълнителни субсидии могат да бъдат изпратени от Министерство на финансите, контролирано от мнозинството в Народното събрание - ГЕРБ+БСП+ИТН+НН;

- председателят на единия транспортен синдикат е общински съветник от БСП, а доскоро беше общинска съветничка от ГЕРБ;

- другият транспортен синдикат е създаден през м.септември 2023 г., точно месец преди последните избори за кмет;

- 20 години транспортните синдикати са искали само понякога и само по 5% увеличение на заплатите, днес искат 15% увеличение.

Само факти

В това време цялата пропагандна машина внушава, че кметът Терзиев е виновен. Но, ако се чудите какво точно става, Борисов си го казва в прав текст:

"Софиянци тряба да си изстрадат промяната. Софиянци трябва си изстрадат спасителите. Явно българинът винаги научава по трудния начин уроците си."

Цялата машина е впрегната, два милиона човека се тормозят, наложи се училищата в края на годината да бъдат затворени, само защото софиянци са си позволили да гласуват по различен начин.

Това е. Ще страдате. Като искате промяна, ще страдате. ТОЙ ви го казва. Видимо доволен.

Още от Новини